184440.jpgPäästää irti..miltä se mahtaisi tuntua? olisiko kaikki ihan sekaisin kun en enää kontrolloisi kaikkea. Mitä kaikkea minulla olisi aikaa tehdä, jos en tuhlaisi aikaani kontrollointiin? Mitä minä tekisin sillä ajalla?

 Mitä jos luottaisin joskus siihen, että asiat kyllä hoituvat tavallaan, ilman että minä teen kaikkea kaikkien puolesta. Mutta sillä on eroa siihen osaako pitää huolta itsestään vai ei. Minun täytyy pitää ensisijaisesti huolta itsestäni. Jos aikaa ja voimia riittää, voin surra muiden vaikeuksia. Minä saan sanoa etten jaksa.

 Kaikkia ei tarvitse miellyttää, kukaan ei hyödy siitä mitään. Kukaan ei halua että hänelle teeskennellään. Rakkaus on sitä miten toista ihmistä kohtelee, ei sitä mitä tälle sanoo. Minulla on oikeus vaatia pyyteetöntä ja anteeksiantavaa rakkautta. Millään muulla ei ole merkitystä, sillä se on teeskentelyä.

 Minä päätän yrittää päästää irti. Yritän kuoria tunteettomuuden kuoren yltäni. Yritän tuntea miltä minusta tuntuu, enkä hautaa tunteitani naamioiden taakse tai fyysiseen rasitukseen.

 Ihmisyyteni ja arvokkuuteni ei ole kiinni menestyksestäni tai suorituksistani. Minä olen hyvä näin. Minua ei tarvitse muuttaa. Hemmetti jos vielä joskus pohjimmiltani uskoisin tämän